Anmeldt 5. juli 2019

Flott hotell som også har leiligheter, vi var 6 stk på tur i en leilighet. Stor flott stue, tre soverom og to bad. Fint innbydende kjøkken med alt for dem som ønsker og lage seg mat selv, var også to altaner med møbler på. Gode senger var også et stort pluss +
Frokost på hotellet var inkludert i prisen . Ypperlig beliggenhet nede på havnen, en kort spasertur så er du i sentrum. Virkelig et hotell jeg kan anbefale.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hege E
Krzysztof K, Public Relations Manager på Hotel Gdańsk Boutique, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Dear Hege,
Thank you for choosing Hotel Gdańsk and for your opinion. We are glad that you enjoyed your stay. Also we are thankful for positive feedback about our apartment. All rooms were designed to fulfill highest standards. Such a positive feedbacks are the best award for us and gives us boost to be better for our Guests ! We all hope that we will have opportunity to host you again! During your next trip to Gdańsk, feel welcome to visit us any time!
Kind regards,
Hotel Gdańsk staff

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Budde i den nye delen av hotellet. Svært rom med balkong med gode solforhald (1500,- pr natt).

God frukost med frisk frukt, grønsaker, variert pålegg og brød.

Restauranten med eige microbryggeri og lokal mat MÅ prøvast. Herlig livatt stemning med eigen trubadur og veldig godt øl.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, 440ingerv
Anmeldt 27. februar 2019

Greit hotell, sentralt og bra plassert, men oppfyller ikke 5 stjerner. Vi fikk bekreftet på mail 2 uker før ankomst at de skulle gi oss et rom med dobbelseng, vi ankom til et rom med 2 enkelsenger skudd sammen. Siden vi hadde sen ankomst, fikk ikke hotellet ordnet dette før dagen etter. Savnet en beklagelse fra betjeningen for dette, fikk kun informasjon, ingen forventet ydmykhet. Standard dobbeltrom var stort og fint, men kunne virkelig trenge en tepperens, orket ikke gå barbent på rommet. Frokostbuffe var god, men måtte stå i lang kø for å få en kopp kaffe. Ikke holdbart for et hotell med så mange skandinaviske kaffedrikkere å kun ha tilgang på én liten kaffemaskin som brukte opptil et minutt på å produsere en liten kopp kaffe. En maskin som brøt sammen opptil flere ganger i timen hvorpå man måtte vente på en ansatt for å fikse den. Fikk ikke tid til å besøke spa, men kan varmt anbefale bryggeriet, veldig hyggelig bar og betjening og fantastisk godt øl.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Susan T
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Meget sentralt, nye og flotte velutstyrte rom, vennlig og hjelpevillig betjening, innholdsrik og velsmakede frokost. På toppen en rikt utstyrt spaavdelig med en rekke gode tilbud. Bare noen minutter spasertur fra gamlebyen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, larsj_rgenm
Anmeldt 7. november 2018

Dette hotellet er veldig hyggelig, kjempefin beliggenhet i forhold til den gamle bykjernen som er mest atraktiv å vandre rundt i. Det er et stille strøk som passet meg bra. Det var resturanter og butikker rett utenfor.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Mary-Ann G