Anbefales!

Nydelige cocktails, vennlig personale, og god atmosfære! Et koselig sted å sitte og prate og nyte... les mer

Anmeldt 11. oktober 2022
mariannehO9863HA
Beste plassen i Gdansk

Uten tvil den beste plassen vi besøkte mens vi var der, drinkene er fantastisk og servicen uten... les mer

Anmeldt 23. september 2022
Joachimhkri
Tromsø, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Spennende drinkmeny med masse forskjellige morsomme drinker. Hyggelig personale. Veldig pent interiør. Billig og fint

Dato for opplevelse: november 2018
2  Takk, Katrin F
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Eg elsker å bruke Tripadvisor for å finne fantastiske opplevelser innen mat og drinker. Og nettopp derfor tok vi turen innom her, og stedet skuffet absolutt ikke. Personlig likte eg veldig godt det lille intime lokalet med den dempende belysningen. Og de som jobbet gjorde en flott jobb i å passe på at du hadde det du trengte og vann i glasset utenom. Smakte vel på 5 forskjellige type drinker og alle var nydelige. Prøvde meg til og med på Zombie drinken, og pass på..den er STERK men god. Stedet anbefales virkelig!!

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, lindamari007
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Svært bra sted med hyggelig og kunnskapsrik servitør. Stedet anbefales om du ønsker å ha en bra drink i fine omgivelser.

Dato for opplevelse: juli 2018
4  Takk, toomli
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

God plass for å sitte å ta en drink mens du prater med venner. Serverer vann umiddelbart ved bordet å tar bestilling på drinker. Gode drinker å hyggelige priser. Anbefales for en roligere kveld med venner, eller som vorspiel før dere går ut.

Dato for opplevelse: april 2018
3  Takk, KsbNorway
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Tvert vi satte foten innom Craft Coctails ble vi møtt av et stort velkomstsmil fra baren, ble henvist et bord og to glass vann sto på bordet før vi rakk å sette oss ned.
Vi fikk umiddelbart presentert et coctailkart som var oversiktlig selv for en ulært som meg, og vi anbefaler rett og slett Craft Coctails pga deres eminente og oppmerksomme ansatte som var på plass til enhver tid uten å være slitsomme og selvsagt pga bartenderens kjappe og presise levering av fantastiske drinker!

Dato for opplevelse: mars 2018
3  Takk, Elisabeth V