Anbefales!

Nydelige cocktails, vennlig personale, og god atmosfære! Et koselig sted å sitte og prate og nyte... les mer

Anmeldt 11. oktober 2022
mariannehO9863HA
Beste plassen i Gdansk

Uten tvil den beste plassen vi besøkte mens vi var der, drinkene er fantastisk og servicen uten... les mer

Anmeldt 23. september 2022
Joachimhkri
Tromsø, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Deilige drinker, god service og fin atmosfære. Litt liten plass, men vi storkoste oss! Bartenderne fremstod som svært dyktige og flinke til å komme med anbefalinger.

3  Takk, therese2309
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Rolig og fin atmosfære. Vi er her hver kveld når vi er i gdansk. Betjeningen virkelig brenner for faget rundt å lage gode drinker og lager de beste drinkene vi har smakt. Her kan man sitte og prate uten for høy musikk.

3  Takk, 386mariusa
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Gode drinker, chill musikk, fin atmosfære og bra service! Glad i gode og billige drinker? Ta turen til craft cocktails

3  Takk, Getaway759008
Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Stort og variert barkart. Meget godt håndverk fra bartenderne! Gutta kan faget sitt, og de bruker gode råvarer! Anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2019
3  Takk, sverrestar
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Fantastiske cocktails og veldig god service. Intim og avslappende atmosfære. Et must når men er i Gdansk

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, Filip W