Gode drinker og fin atmosfære!

Anmeldt 29. februar 2020
therese2309
Oslo, Norge
Favorittstedetet i gdansk

Anmeldt 28. februar 2020
386mariusa
Drøbak, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Deilige drinker, god service og fin atmosfære. Litt liten plass, men vi storkoste oss! Bartenderne fremstod som svært dyktige og flinke til å komme med anbefalinger.

3  Takk, therese2309
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Rolig og fin atmosfære. Vi er her hver kveld når vi er i gdansk. Betjeningen virkelig brenner for faget rundt å lage gode drinker og lager de beste drinkene vi har smakt. Her kan man sitte og prate uten for høy musikk.

3  Takk, 386mariusa
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Gode drinker, chill musikk, fin atmosfære og bra service! Glad i gode og billige drinker? Ta turen til craft cocktails

3  Takk, Getaway759008
Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Stort og variert barkart. Meget godt håndverk fra bartenderne! Gutta kan faget sitt, og de bruker gode råvarer! Anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2019
3  Takk, sverrestar
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Fantastiske cocktails og veldig god service. Intim og avslappende atmosfære. Et must når men er i Gdansk

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, filipw657