“Lekker mat og vakre omgivelser”
Anmeldelse av Thai Thai Gdańsk

Thai Thai Gdańsk
Vurdert som nr. 27 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Thai
Anmeldt 18. januar 2019

Denne resturanten er absolutt verd et besøk.
Stor og rikholdig meny
Vi spiste grillede reker og en rett med biffkjøtt.
Det smakte utrolig godt og var lekkert presentert.
Omgivelsene i seg selv er helt i særklasse..det varmer en interiørdesigners hjerte og kunne nyte et måltid i slike omgivelser.
Om noe skulle trekke ned måtte det være at porsjonene var litt i minste laget man er skikkelig sulten.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, Marry4711

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Perfekt mat og nydelige lokale ,lokalene var så utrolig koselige Masse mat- vi greide ikke spise opp! Svært hyggelig betjening vi spise and og reker - anbefales !

2  Takk, Liemid
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og herlig service.
Lett å få anbefalinger på både mat og drikke. Spennende meny og store porsjoner, god valuta for pengene!!

3  Takk, Elin H
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette her var også veldig bra! Hyggelige mennesker som tok oss i mot, forklarte hva de serverte og hva de ville anbefale oss. Vi delte forretter som var veldig hyggelig og fornuftig, så vi fikk prøvd mer.
Veldig gode forretter.

Til hovedrett spiste vi mange forskjellige retter og alle som en falt i smak. Jeg spiste and i pannekaker (høres sjukt ut, men noe av det bedre jeg har spist).

Vi drakk god vin til og øl.

Eneste negative å bemerke var at når vi var ferdigspist og de hadde ryddet bordet, så var det helt tydelig at de ville ha oss ut + kun to toaletter som var rene nok.

2  Takk, LeoMidtdal
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Beste asiatisk mat jeg har smakt på lenge. Tålmodig og flink servitør. Anbefales på det sterkeste. Vil tilbake dit.

3  Takk, Hannastrand80

Reisende som så på Thai Thai Gdańsk, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Thai Thai Gdańsk? Del dine erfaringer!