“Solid”

20:00
Vurdert som nr. 29 av 988 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Thai
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Har i løpet av de tre siste årene spist her 4 ganger og dette var på høyde med første gangen, som var best.
Hadde kun to hovedretter og drikke, men ble kjempe mette vi to som spiste.
Ble anbefalt Duck red curry og valgt i tillegg chicken cashewnut, smakte ypperlig.
Restauranten var tom da vi kom og ytterligere et par kom etterhvert, så servicen var både hyggelig og fagmessig god.
Ble litt irritert i ettertid fordi jeg etter å ha gitt tips, ser nå at det er plusset på 10% tips (18 sloty), min feil. Men 25% i tips var i overkant, men så ble vel en servitør med en særdeles rolig kveld litt glad.
Spiser her gjerne igjen selv om det er kostbart. 2 hovedretter, 2 ris og 3 cola = 193 sloty inkl serwis.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Geir Martin A

Anmeldt 24. mars 2020 via mobile enheter

Ett av de beste måltider jeg har spist noensinne Og veldig hyggelig plass Fikk maten raskt. Og ble anbefalt god vin til maten

1  Takk, 638gretau
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Bra og rikelig med mat, god service og hyggelig atmosfere. Store porsjoner som ble servert raskt. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Lundin99
ThaiThaiRestaurants, Dyrektor generalny på Thai Thai Gdańsk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2020

Thank you very much for your opinion. We're happy that you liked our food combinations. Hope that you will visit us again soon to grab a little part of Thailand.

Anmeldt 1. mars 2020

Hadde lammekoteletter utmerket gode .kjekke og hjelpsomme betjening koselig atmosfære.Litt vanskelig å finne inngangen .

Takk, kjellerikg2020

Thank you very much for your opinion. We're glad that you enjoyed our oriental suggestions. Hope to see you again soon for more experience with Thailand.

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat. Vi spiste crispy duck. Store og gode porsjoner. Både personalet og lokalet var veldig trivelig!

1  Takk, 248cathrinej

Thank you very much for your opinion! We're glad that you had pleasant time at our restaurant and hope to see you here again soon!

Reisende som så på Thai Thai Gdańsk, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Thai Thai Gdańsk? Del dine erfaringer!