Skytetrening med ulike våpen

Proffe instruktører sur rask og god opplæring førti slipper til. Velg full pakke som koster 580... les mer

Anmeldt 12. oktober 2022
971terjee
Stathelle, Norge
Fantastisk gøy!

Veldig hyggelige og dyktige instruktører som gir kort og konkret opplæring. God pris. Gå for stor... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
H9412HZkarens
Gdansk, Polen

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 30. september 2018

Gode priser og morsomt å skyte med forskjellige våpen. Vi ringte og fikk time samme dag. Instruktøren kunne engelsk godt også.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Caroline030894
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vi booket tid på pr e-post og fikk raskt svar. Det ble litt venting på oss til tross for at vi hadde reservert tid, men en hyggelig instruktør beklaget mye og forhørte seg med oss om dette var greit.
Vi valgte "all-inn" pakken som inkluderer pistoler, revolvere, maskingevær (bare single-shot da flerskudd ikke er lov i Polen) samt pumpehagle.
Rolig og dyktig instruktør.
Man betaler etterskuddsvis, så sjekk priser før man skyter. Man tenker ikke på det når man har litt adrenalin... Det er uansett så billig at det ikke gjøre noe.
Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2018
3  Takk, MrEllefsen
Anmeldt 9. november 2017

Veldig gode priser, men desverre dårlig service, instruktørene er frekke og overlegne, og viser svært lite interesse for utelandske turister, gode våpen og bra opplæring, men servicen var desverre svært mangelfull.

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, SiZoxe
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Veldig proffe instruktører og morsomme våpen. Billigere enn i Norge er det. Kan anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: september 2017
2  Takk, salmiakk
Anmeldt 11. juli 2017

Det er billigere å prøve skyting i Gdansk en feks Oslo, der jeg bor. Her får du også prøve AK47. Veldig profesjonelt sted, men har ikke et veldig stort utvalg av våpen. Men vel verdt pengene å dra hit. En kort taxi-tur fra gamlebyen.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, André L