Fantastisk plass

Anmeldt 1. oktober 2019
danielmD3422SS
Vestvågøy, Norge
Flinke, hyggelige folk med sikkerhet i fokus.

Anmeldt 24. september 2019
travelcathey
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Var her sammen med 4 bekjente, kjøpte all-in pakken. Når vi var ferdige med den tok vi 5-6 enkeltvåpen i tillegg. Fantastisk bra, og seriøst opplegg!

Ekstremt flinke instruktører, får forklart alt utfyllende, fint og rolig.

Anbefales for alle over 18 år, kvinner og menn.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, danielmD3422SS
Anmeldt 25. september 2019

Bestilte mix pakken for oss begge, og endte med å legge til litt ekstra etterpå fordi man vil prøve mye forskjellig. Ta en større pakke enn du tror, du angrer ikke på det! Hyggelige, kule karer som kan det de driver med.
Anbefaler å ta en uber dit. Enkel og billig reisemåte siden det ligger utenfor der du ellers vil være.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, travelcathey
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestemt at vi skulle på skytebane før vi reiste til polen. Vi angrer IKKE på at vi valgte DSTeam.

Med en pris på 330 zt, er dette ikke vondt med tanke på at du ikke kommer i nærheten av disse våpenene på skytebane i Norge!

Værtene var profesjonelle og gidde kort og konkret opplæring, selv om ingen av oss hadde skutt siden førstegangstjenesten. Hadde det vært en lang intro og opplæring, hadde en del av gleden og rushet forsvunnet.

Dato for opplevelse: januar 2019
2  Takk, Lars Henrik N
Anmeldt 30. september 2018

Gode priser og morsomt å skyte med forskjellige våpen. Vi ringte og fikk time samme dag. Instruktøren kunne engelsk godt også.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Caroline030894
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vi booket tid på pr e-post og fikk raskt svar. Det ble litt venting på oss til tross for at vi hadde reservert tid, men en hyggelig instruktør beklaget mye og forhørte seg med oss om dette var greit.
Vi valgte "all-inn" pakken som inkluderer pistoler, revolvere, maskingevær (bare single-shot da flerskudd ikke er lov i Polen) samt pumpehagle.
Rolig og dyktig instruktør.
Man betaler etterskuddsvis, så sjekk priser før man skyter. Man tenker ikke på det når man har litt adrenalin... Det er uansett så billig at det ikke gjøre noe.
Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2018