“Julebesøk”
Anmeldelse av Correze

Correze
Vurdert som nr. 12 av 922 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Fin plass og gode servitører. God vin og godt selskap. Polen på sitt beste. Utrolig god mat og god kjennskap til vin.

1  Takk, 750kariy
130anetas, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Thank you :) Amazing photos and opinion. Warm hugs from Correze Staff

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Nydelig middag i hyggelige lokaler med utmerket service. Vi hadde villsvin og and, og kelner hjalp oss med å plukke ut passende rødvin. Kjøttet smeltet på tungen og det var en god mat og vin opplevelse. Vi bestemte oss for å prøve dessert og bestilte ostekake og mascapone. Desverre leverte ikke desserten like bra til forventningene da ostekake hadde lite smak og var tørr(denne ble trukket fra regningen uoppfordret da kelneren så at vi ikke spiste opp). Alt i alt meget meget bra mat og verdt et besøk.

Takk, Marikanari89
130anetas, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear Marika, thank you very much for your opinion. Greetings from Correze Staff

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Maten var himmelsk, vinen var god, topp service og flott restaurant til en svært rimelig pris. Anbefales!

1  Takk, Iren A
Aneta S, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Dear Iren, your feedback made us a big smile...:) Thank you so much. Correze Staff :)

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Helt super mat og drikke. Vi spiste hjortetartar og villsvin. Begge deler var helt upåklagelige. Veldig god service. Ville dratt dit igjen!

Takk, Katrin F

Dear Katrin, could not be better...:) Thank you for your amazing opinion. Bug hugs from Correze Staff :)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vært her to ganger, vil aldri bli skuffet. Hyggelig betjening og nydelig mat. Alle retter er gode. Anbefales

Takk, 139runep
Aneta S, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear Rune, thank you :) We are very grateful. Big hug from Correze Staff :)

Reisende som så på Correze, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Correze? Del dine erfaringer!