“Middag ”
Anmeldelse av Correze

Correze
Vurdert som nr. 21 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Gode smaker, hyggelig personale og fin atmosfære! Virkelig verdt besøket
PS: Anden smakte fantastisk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jennylars
130anetas, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Dear Jenny, thank you for Your kind words, we try our best to make your stay in Correze perfect...:) Correze Staff

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her en på det som så ut som en travel kveld i restauranten. Vi ble tatt godt imot og de klarte å finne et fint bord til oss selv om det var temmelig full restaurant. God service igjennom hele besøket og fantastiske drinker. dessverre så ble vi skuffet over maten. Fisken virket dårlig behandlet og sammensetningene i de ulike rettene falt ikke helt i smak hos oss. Litt vel store porsjoner. Men som sagt, utsøkt service!

Takk, MiMi2905
130anetas, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Dear Mimi, thank you for very good words about our service. Our dishes are not obvious and flavours surprise our Guests very often. But for sure, the fish was cooked as it should. So sorry for so low raiting. Correze Staff

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Fin plass og gode servitører. God vin og godt selskap. Polen på sitt beste. Utrolig god mat og god kjennskap til vin.

1  Takk, 750kariy
130anetas, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Thank you :) Amazing photos and opinion. Warm hugs from Correze Staff

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Nydelig middag i hyggelige lokaler med utmerket service. Vi hadde villsvin og and, og kelner hjalp oss med å plukke ut passende rødvin. Kjøttet smeltet på tungen og det var en god mat og vin opplevelse. Vi bestemte oss for å prøve dessert og bestilte ostekake og mascapone. Desverre leverte ikke desserten like bra til forventningene da ostekake hadde lite smak og var tørr(denne ble trukket fra regningen uoppfordret da kelneren så at vi ikke spiste opp). Alt i alt meget meget bra mat og verdt et besøk.

Takk, Marikanari89
130anetas, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear Marika, thank you very much for your opinion. Greetings from Correze Staff

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Maten var himmelsk, vinen var god, topp service og flott restaurant til en svært rimelig pris. Anbefales!

1  Takk, Iren A
Aneta S, Właściciel på Correze, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Dear Iren, your feedback made us a big smile...:) Thank you so much. Correze Staff :)

Reisende som så på Correze, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Correze? Del dine erfaringer!