“Fantastisk mat!!”
Anmeldelse av Kaszubska Marina

Kaszubska Marina
Vurdert som nr. 163 av 921 Restauranter i Gdansk
Beskrivelse: Our exeptional restaurant Kaszubska Marina is placed in centre of Old Town of Gdańsk, near the historic fountain of Neptun. This wonderful place is celebrated for its hearty pork knuckle i caramelised beer sauce, fish soup whit amber essence or homemade dumplings. We guarantee that time spended whit us will be most wonderful of all stay in gdańsk.
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vanvittig god mat, super service og en flott opplevelse!! Anbefales på det sterkeste!! Er du i Gdansk så ta turen hit!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 126leneb

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god atsmo blide å hyggelige servitører. Spiste en silde rett til forrett utrolig god. And til hovedrett. Den beste anda jeg har spist. Store porsjoner må ta en hit dere blir ikke missfornøyd. La kelneren komme med forslag
Topp sted

1  Takk, olei2015
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Ønsket litt å drikke og smake på restaurantens nasjonalrett :Golonka , svineknoke , med surkål ! Stedet ligger i gamlebyen , ned i en kjeller , fine fotografier på veggene , grei servering , godt drikke , men Irich coffe kunne vært litt varmere ! Godt besøkt denne kvelden , toalett rent !

Takk, 31geirs
Anmeldt 30. juli 2018

Veldig intim koselig resturang som man kan sitte både ute og inne:)blide flinke servitører som snakker engelsk
Prøvde Bigos for første gang og det var veldig godt:)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, wegar_2015
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Kjempegod service og deilig mat fra smilende betjening! Vel verdt en tur innom. Jeg hadde en forrett og litt drikke, mens jeg ventet på reisefølget mitt. Det kom fort og effektivt. De hadde litt problemer med betalingsterminalene i øyeblikket, men ingen problem, minibank 2 meter bortenfor. Til tross for litt ekstra stress en lørdag kveld, var min servitrise like blid og hjelpsom. Æres den som æres bør!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AMjelva

Reisende som så på Kaszubska Marina, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Kaszubska Marina? Del dine erfaringer!