Priceline
Trip.comUSD 98
HurbUSD 114
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Det var dårlig trykk i dusjen og hårføneren var ødelagt. Men alt i alt så var leiligheten fin, og god beliggenhet. Nært gamlebyen, og 10-15 min til et stort senter med taxi.

Pizzaen på resturanten Mamamia (på hotellet) er virkelig ikke til å anbefale.

2  Takk, Expedition817363
Anmeldt 29. oktober 2018

Et hotell med kort avstand til gamlebyen. Mange hyggelige restauranter , kroer å besøke. Nær kanalen med masse liv. Hotellet ligger tett opptil et område under utvikling med en god del nye bygg rundt.

Romtips: Hyggelige rom noe beskjedent vedr utstyr ( glass). Behagelige senger.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, hygge2015
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi leide leilighet i forbindelse med høstferien 2018. Flotte leiligheter som er knyttet til hotellet. Rent og pent og god standard. Leilighetene hadde gratis tilgang til hotellets basseng og spaavdeling. God pris.

Takk, IngvillK
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 7 stk på tur i høstferie. Fine og store rom var et pluss. Litt dårlig frokost og veldig dyr! Kunne vært litt mere pålegg. Skulle prøve basseng en dag der blir vi møtt av ei skikkelig sur dame som himler med øynene når vi sier at sønnen er 16 år ( noe hun IKKE trodde på ) men slapp inn han med de andre barna under tvil. Måtte betale for noen usle tøfler for at de kunne slippe inn for å bade. Det kunne også opplyses om at basseng var i et annet bygg. Måtte gå ut for å komme inn dit! Blir ikke dette hotellet neste gang, da må de virkelig gjøre noe de to siste nettene vi har igjen.

1  Takk, 624fridak
Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet ligger fint til ift gamlebyen. Flott med egen spaavd. Store fine rom. Innholdsrik frokost. Restauranten kan virkelig anbefales! Supert med svømmebasseng og jacuzzi. Litt sent med innsjekk først kl 15.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Mariann J L