2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Expedia.comUSD 50
travelup.comUSD 61
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Moderne hotell med restaurante å sitte grupper i resepsjonen. Det er svømmebasseng å spa i første etg. Hyggelig betjening god frokost med mye forskjellig pålegg. Stort rom med et flott bad. Kort vei til gamle byen. Kan anbefales å bruke dette hotellet. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, olei2015
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Pass på taxi på utsiden av hotelet!!!!Det er ikke altid helt trygt, spesjelt når du er full!!!!! Hadde en dårlig opplevelse, hvor taxi sjøferen prøvde å lure mannen min for penger på en veldig dårlig og voldelig måte.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Nomad10720336171
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Det var dårlig trykk i dusjen og hårføneren var ødelagt. Men alt i alt så var leiligheten fin, og god beliggenhet. Nært gamlebyen, og 10-15 min til et stort senter med taxi.

Pizzaen på resturanten Mamamia (på hotellet) er virkelig ikke til å anbefale.

2  Takk, Expedition817363
Anmeldt 29. oktober 2018

Et hotell med kort avstand til gamlebyen. Mange hyggelige restauranter , kroer å besøke. Nær kanalen med masse liv. Hotellet ligger tett opptil et område under utvikling med en god del nye bygg rundt.

Romtips: Hyggelige rom noe beskjedent vedr utstyr ( glass). Behagelige senger.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, hygge2015
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi leide leilighet i forbindelse med høstferien 2018. Flotte leiligheter som er knyttet til hotellet. Rent og pent og god standard. Leilighetene hadde gratis tilgang til hotellets basseng og spaavdeling. God pris.

2  Takk, IngvillK