Travelocity
eDreams
Expedia.comUSD 117
Anmeldt 23. januar 2019

Hotellet ligger veldig sentralt. Hyggelig service, bra restaurant og fin bar. Rommene var veldig bra store fine bad og gode senger. Det var også et bra treningsrom og et fint basseng. Kan virkelig anbefale dette hotellet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, olepetterh2016
Anmeldt 20. desember 2018

Fint hotell, store rom. Fikk rom med balkong i sjette etasje. Grei frokost, god mat i restauranten til en overkommelig pris. En liten spasertur så er man i gamlebyen med mange puber og restauranter, ikke så langt til ett stort kjøpesenter.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Travel56268959183
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Moderne hotell med restaurante å sitte grupper i resepsjonen. Det er svømmebasseng å spa i første etg. Hyggelig betjening god frokost med mye forskjellig pålegg. Stort rom med et flott bad. Kort vei til gamle byen. Kan anbefales å bruke dette hotellet. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, olei2015
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Pass på taxi på utsiden av hotelet!!!!Det er ikke altid helt trygt, spesjelt når du er full!!!!! Hadde en dårlig opplevelse, hvor taxi sjøferen prøvde å lure mannen min for penger på en veldig dårlig og voldelig måte.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Nomad10720336171
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Det var dårlig trykk i dusjen og hårføneren var ødelagt. Men alt i alt så var leiligheten fin, og god beliggenhet. Nært gamlebyen, og 10-15 min til et stort senter med taxi.

Pizzaen på resturanten Mamamia (på hotellet) er virkelig ikke til å anbefale.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Expedition817363