2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 50
travelup.comUSD 60
Anmeldt 27. januar 2019

Fint hotel, passelig gåavstand til Centrum, god frokost.hyggelig personell, vannet i bassenget kunne vært noen grader varmere, det kunne også vært kjøleskap på rommet,men jeg kommer garantert til å reise tilbake til dette hotellet uansett. Dette hotellet kan anbefales til alle.

Takk, Maps58822321837
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Veldig nytt og fint hotell. Store og fine rom.
Hyggelige ansatte. Ligget veldig sentralt ift gamlebyen og restauranter. Frokosten var meget god, mye utvalg. Det et også spa og treningsrom men det fikk vi ikke testet ut i denne omgang.

Takk, 858mtorres
Anmeldt 23. januar 2019

Hotellet ligger veldig sentralt. Hyggelig service, bra restaurant og fin bar. Rommene var veldig bra store fine bad og gode senger. Det var også et bra treningsrom og et fint basseng. Kan virkelig anbefale dette hotellet på det sterkeste.

2  Takk, olepetterh2016
Anmeldt 20. desember 2018

Fint hotell, store rom. Fikk rom med balkong i sjette etasje. Grei frokost, god mat i restauranten til en overkommelig pris. En liten spasertur så er man i gamlebyen med mange puber og restauranter, ikke så langt til ett stort kjøpesenter.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Travel56268959183
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Moderne hotell med restaurante å sitte grupper i resepsjonen. Det er svømmebasseng å spa i første etg. Hyggelig betjening god frokost med mye forskjellig pålegg. Stort rom med et flott bad. Kort vei til gamle byen. Kan anbefales å bruke dette hotellet. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, olei2015