Anmeldt 8. mai 2019

Flotte store rom, som vare rene og forholdsvis nye. Stort bad, men kanskje litt dårlig belysning. Super frokost med masse deilig utvalg. Gode senger og puter. Ligger 500m fra Dulga, men dette var en fin spasertur.
Savnet at ikke uteplassen var klargjort.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hilee21
Anmeldt 2. april 2019

Vi var på en 3 overnattings tur, fantastisj hotell, nytt fresh og rent rom, service var kjempegod, i reseption, bar og resturanten og deilig frokost med godt utvalg. Veldig behjelpelige når vi spurte om ting vi lurte på, flott beliggenhet uten støy. Her kommer vi igjen.

Takk, Daydream44289032050
Anmeldt 20. mars 2019

Reservasjonen var i orden da vi kom, rask innsjekk. God størrelse på rommet, men dobbeltsengen var liten, 150 cm. Reint og velstelt over alt på hotellet. Hyggelig betjening. Lobbyen var liten og støyete, ikke noe rolig sted å sitte på kveldstid. Også trangt og mye støy under frokostserveringen. Ble oppfordret til å spise frokost før 9.30 pga fullt hotell. Beliggenheten var grei, 10 min gange til Langetoreget. Ikke noen forstyrrende støy på natt.

Romtips: Greit og rimelig hotell
Takk, Sunshine322873
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Vi er en familie på fem som reiste nedover for en langhelg! Hotellet ligger i utkanten av gamlebyen, med korte avstander til alt! Leiligheten var stor, fin, renslig og hadde det nødvendigste for å lage mat. Frokostbuffet var bra, kunne vært noe variert!

Spaavdelingen var flott. Vi bestilte også massasje.

Takk, 12jeanettem
Anmeldt 17. mars 2019

Vi hadde en leilighet med to rom som var helt topp siden vi var tre i følget. Fin beliggenhet, hyggelig personale i resepsjonen, god frokost, dyktig massør på spaet. De fleste av de ansatte i restauranten var hyggelige og serviceinnstilte.

Takk, Anne-Mette S