“Middag”
Anmeldelse av Chleb i Wino

Chleb i Wino
Vurdert som nr. 78 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat til en rimelig penge i en fantastisk atmosfære med en hyggelig betjening . Anbefales

Takk, helgesverrevold

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte fire Irish Coffee - som var totalt uten sukker. Når vi klager, så fikk vi litt sukker på bordet.

Takk, andreaschristiann
Anmeldt 5. oktober 2018

Fantastisk god mat. Focacciapizza som starter tar virkelig kaka. Utrolig godt.
Bra service tross en travel kveld.

Takk, Kaia D
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser. Lun stemning og flott service Maten var magisk Anbefales Rimelig var det og. Kan være lurt å bestllle bord.

1  Takk, klasbu
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Var her i 4 dager og hadde lagt merke til denne første kvelden, men vi siktet oss høyere på rangeringen (prøvde både nr 2 og 3 på ranking). Tilfeldig pga det blåste veldig gadd vi ikke gå lengre og droppet innom her. Veldig flott interiør, avstemte og godt planlagt. Får veldig intim og lun hjemme følelse. Maten er veldig god og det er friske gode smaker. Gode porsjoner man blir mett av. Meget bra prisnivå og. 4 hovedretter, 6 brus og 3 desserter kom på 400,- norske. Alt i alt turens vinner. Synd vi ikke prøvde dette stedet først, drar gjerne hit igjen.

1  Takk, DagMj_ndalen

Reisende som så på Chleb i Wino, så også på

Har du vært i Chleb i Wino? Del dine erfaringer!