“Super plass med topp atmosfære”
Anmeldelse av Chleb i Wino

Chleb i Wino
Vurdert som nr. 78 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Pulo og skulle egentlig ha en sen lunsj der. Etter mye venting, stakk vi over veien til Chleb. Egentlig burde vi ha bestilt, men en hyggelig kelner fikk oss inn på et tomannsbord. Vi spiste salater og drakk mojito og Frozen straberry dacories. Nydelige salater, godt øl og drinker. Veldig urban og fin atmosfære. Dette er en meget god restaurant med en utrolig flink bartender. Vi booket bord til kvelden etter og gleder oss. Prisen ? Helt latterlig for en nordmann Anbefales på det varmeste. Garantert vårt stamsted fremover .

1  Takk, Johnny G

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat til en rimelig penge i en fantastisk atmosfære med en hyggelig betjening . Anbefales

Takk, helgesverrevold
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte fire Irish Coffee - som var totalt uten sukker. Når vi klager, så fikk vi litt sukker på bordet.

Takk, andreaschristiann
Anmeldt 5. oktober 2018

Fantastisk god mat. Focacciapizza som starter tar virkelig kaka. Utrolig godt.
Bra service tross en travel kveld.

Takk, Kaia D
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser. Lun stemning og flott service Maten var magisk Anbefales Rimelig var det og. Kan være lurt å bestllle bord.

1  Takk, klasbu

Reisende som så på Chleb i Wino, så også på

Har du vært i Chleb i Wino? Del dine erfaringer!