“Fantastisk”
Anmeldelse av Chleb i Wino

Chleb i Wino
Vurdert som nr. 35 av 782 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Beste spisestedet jeg har besøkt i Gdansk. Har vært innom en rekke restauranter på mine turer bort hit. Vi fikk nydelig mat og særdeles god service. Vi har 5 som spiste, og valgte alle forskjellige retter, alle var i ypperste klasse. Servitrisen var unikt flink og vennlig. Vi stod i kø i omtrent en time for å få bord, -så populært er stedet blitt. Det var verdt hvert minutt. Her kommer vi tilbake!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 150ingere

Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat og service . Kjempe flott lokale og gode drinker. Tydelig at de lokale også går her noe som gav kjempe god stemning . Anbefales

Dato for besøk: juni 2019
Takk, NoraSvense
Anmeldt 16. mai 2019

Gikk hit nest siste dagen vi var i Gdansk, vi angret ikke. Beste frokosten på hele turen, og suveren betjening.
Var så fornøyde at vi dro tilbake dagen vi skulle reise hjem for en siste matbit.
Maten var utrolig god, og porsjonene store. Prisen var det heller ikke noe å si på.
I tillegg hadde vi utrolig hyggelige servitører, som ga fantastisk service.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Kris2277
Anmeldt 12. mai 2019

Her fikk vi mye mat og veldig go service. Kelneren var meget hyggelig, men lokalet var veldig trangt og musikken var litt for høy for vår aldersgruppe. Vi var 12 på 60 ++. Men mat og service var veldig bra.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 650vidarg
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Vi var 8 karer/gutter. Spiste 3-retters meny. Veldig god mat. Store posjoner til en meget god pris. Veldig hyggelig betjening. Vi ble servert av Kacia. Hun var veldig flink og sørget for en meget god opplevelse. :-)
Vi kommer tilbake fir frokost i morgen.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, daggedagge

Reisende som så på Chleb i Wino, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Chleb i Wino? Del dine erfaringer!