“Virkelig godt!”
Anmeldelse av Chleb i Wino

Chleb i Wino
Vurdert som nr. 55 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk godt! Både forretter og hovedretter. Drinkene deres er ikke verst heller. Er som regel kø her med god grunn

Takk, Daniel E

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Starter med det jeg synes er negativt: kø-systemet er ikke ideelt da inngangen til denne restauranten og leilighetshotellet er den samme. Det oppstår noen ganger litt forvirring rundt hvem sin tur det er. Man kan reservere bord, men de reserverer kun et visst antall, så man må være tidlig ute. Dette sier seg selv da lokalet i seg selv er lite (plass til ca 50 personer).

Servitørene, maten og drikken er veldig bra. Har prøvd noen retter og alle har vært topp!

Bodde på leilighetshotellet, så det var naturlig å prøve både frokost og middag. Kan virkelig anbefale begge deler. Mitt inntrykk er at de fleste plasser i Gdansk har god mat, så usikker på om jeg hadde dratt hit om det var langt å reise. Ikke fordi det er noe å utsette på denne plassen, men fordi maten generelt i Gdansk er god.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, torivarn
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Vanskelig å forstå at gjester står i kø ute på gaten for å besøke dette spisestedet. Selv om vi hadde reservert på forhånd, ble vi stående lenge i en trang gang sammen med mange andre. Servitør kom og ropte noe på polsk, for så å forsvinne igjen. Vi valgte pizza, som var dårlig stekt og ikke smakte godt. Vi fikk også vin som var alt for varm, samt smakte dårlig. Lokalene var alt for trange, og det var alt for mange bord.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, jonnys2015
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Middag for to, maten kom fort var billig og meget god mat.
Meget god service ,Marthe serverte vores bord

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 65johanna
Anmeldt 22. januar 2020

Har spist her minst 10 ganger og har vært ganske fornøyd. Spiste her også 21.og 22. januar. 21. gikk deling av regning betalt med kort greit. Men neste dag var det helt umulig å dele hvis vi betalte med kort. Hvis regningen skulle deles, måtte vi ha gitt beskjed ved bestilling, noe vi ikke gjorde dagen før. Vi ville betale med kort, men det ble ikke godtatt. Vi ble truet med politi og måtte vente i 45 min før vi fikk betale hver vår halvdel med kort. Vi har vært veldig mye i Gdansk og har aldri før opplevd dette?
Veldig høy musikk og liten plass mellom bordene gjør det vanskelig å samtale.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, SisselT_11

Reisende som så på Chleb i Wino, så også på

Har du vært i Chleb i Wino? Del dine erfaringer!