“Fantastisk ”
Anmeldelse av CHEF Food & Friends

CHEF Food & Friends
Vurdert som nr. 30 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Bitte lite og veldig koselig sted med bare 6 bord. Svært hyggelig mottakelse av eier, god service og helt fantastisk mat til en fornuftig pris. Anbefaler å booke bord på forhånd.

Takk, veronicar627

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Spiste bruschetta og pizza, nydelig mat til en god pris. Husets vin traff meget bra. Anbefales! Gjedd :D

Takk, Erik F
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fulgte TripAdvisor sin anbefaling og testet denne. Veldig gode retter med friske rene smaker. Hyggelig betjening. Ok pris nivå. Men’et kom når regninga kom. Da hadde de lagt til 10% service! Både frekt og dumt. Vi hadde egentlig bestemt oss for å dra dit igjen dagen etter, men med slike stunt så droppet vi det.

Takk, DagMj_ndalen
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat! Vi spiste fat med cold cuts til forrett. Fantastisk! De har vedfyrt pizzaovn i restauranten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, KristinArvesen
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Fantstisk mat og god service! Vi var to par på tur, og tre forskjellige rettet og alle var kjempe fornøyd.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 331kesiam

Reisende som så på CHEF Food & Friends, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i CHEF Food & Friends? Del dine erfaringer!