“God mat med hyggelig servering”
Anmeldelse av Restauracja Motlava

Restauracja Motlava
Vurdert som nr. 14 av 782 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 21. februar 2019 via mobile enheter

Ramlet tilfeldigvis innom denne til lunch. Ble møtt av en vennlig og serviceinnstilt servitør. Maten kom raskt og smakte godt. Akkurat passe stor meny, som inneholdt flere polske/lokale retter. Kan trygt anbefale denne.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mr-art-vandalay

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og tre venner ville bare dra ut på byen for en hyggelig og god middag siden det var min bursdag. Vi ville prøve en by restaurant og havnet her. Vi hadde restauranten for oss selv den første timen, og vi er enda forbauset over det. Forretten, hovedretten og desserten var av øverste hylle (potato pierogi, biff men med rødvinsaus i stedenfor bernaise, jordbær bakt i hva jeg vil kalle flytende marengs). Prisnivå er veldig overkommelig. Dette er uten tvil en ny favoritt! Og det kommer fra en medisinstudent på budsjett som har bodd her et år allerede.

Takk, Anders T
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten av hotellet vårt. Var helt okei. Flott og stilig lokale. Kjekke servitører. Maten var helt gjennomsnittlig.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, AnetteLM
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Dziękuję. Veldig god mat, ypperlig service, flott atmosfære, anbefales på det sterkeste. Helt klart en favoritt i Gdansk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, btness
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Maten og servicen var strålende! De holdt til og med lengre åpent for oss. Hyggelig personale og veldig fin restaurant!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, ahhansen96

Reisende som så på Restauracja Motlava, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Motlava? Del dine erfaringer!