“Vår favoritt resturant i Gdansk ”
Anmeldelse av Grass Irish Sports Pub

Grass Irish Sports Pub
Vurdert som nr. 1 av 27 Barer og puber i Gdansk
Kjøkken: Pub, Gastropub
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, og masse godt å drikke.
Veldig hyggelig betjening.
Kommer helt sikkert tilbake neste gang vi er i Gdansk.

1  Takk, Odd Bjørn G

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Vi dro her etter at restauranten vi hadde sett for oss ikke hadde ledig bord. Mye og god mat for pengene. Kult sted og god musikk - bra stemning.
Anbefaler likevel å dra her tidlig på kvelden, da det dukket opp mange feststemte personer i løpet av kvelden, og stemningen ble litt ødelagt på grunn av høylytte berusede mennesker.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, vtskage
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Godt øl og fin meny som passer til øl. Litt treg servering selv om det var lite gjester denne oktoberdagen trekker ned.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Dag1959
Anmeldt 6. mai 2018

Vi gikk forbi denne lille restauranten og Johs så at de hadde hans favorittøl, Guiness. Vi var innom flere ganger for kaffe og/eller annen drikke, og vi spiste lunsj en dag. Ostebrett samt forskjellige typer pølser og skinke, knekkebrød og kjeks. Snaddermat, skikkelig godt. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Astrid B
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Variert mat med gode priser, med ulik kvalitet servert til forskjellige tider, den siste retten meget sen. Egen «Grasseko», musserende vin, som var Ok, særlig den med jordbær.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Langeng

Reisende som så på Grass Irish Sports Pub, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Grass Irish Sports Pub? Del dine erfaringer!