Mabe CARE Beauty & Massage
Spa

Fin og avslappende atmosfære. Behagelig og veldig dyktige terapauter. Jeg tok manikyr og pedikyr... les mer

Anmeldt 11. mars 2020
Positivdame
Fantastisk

Hyggelig betjening og fantastisk behagelig massasje,hadde 60 min klassisk massasje😍skal garantert... les mer

Anmeldt 7. august 2019
sakseide49
Stord, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Bestilte relaxing massasje til min mann og min datter. For det første var rommet alt for lyst, mann fikk ikke noe intim stemning. Det ble heller ikke delt ut hette, så hele bakhodet ble fett. Selve massasjen var dessverre litt for tam. Selv om det er relaxing massasje skal mann kjenne å bli tatt på. Her var følelsen litt mer som å bli smurt inn med solkrem. Kommer nok ikke tilbake eller anbefale denne salongen til mine venner.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, Roxing75
mabecare, Kierownik ds. gości på Mabe CARE Beauty & Massage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Dear Roxing, we are very sorry you didn't like our service. In the same time we need to point out that we have pictures of our place and you could see them before you decided to visit us (if it's important to you how is the design in the salon). Our design in massage room is about fresh, light, marine colors and it is visible in the pictures. The same is about the type of massage - in our offer each massage is described and relaxing one is much more softer than classic. However if during massage you feel you want it stronger, you can always ask about it, and we can change relaxing for classic (the price is the same).
Anyway thank you for your opinion, each matters!
Kind regards,
Konstancja from Mabe CARE

Anmeldt 23. mai 2018

Vi hadde alle 2 ulike ulike behandlinger, Happy Feet, Facial, Pedicure, Body Massage. Alt ble utført på en veldig bra måte av dyktige behandlere. Kraftig men ikke for kraftig massasje. Denne salongen kan vi trygt anbefale. Bør forhåndsreserveres. Beliggende like ved hovedtorget gjør den også etterspurt.

1  Takk, Truls H
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Bestilte manikyr og pedikyr med gelnegler. Fine negler og gode priser. Hyggelig personale, fine lokaler. Anbefaler.

1  Takk, LT41KARIN
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Nå har jeg vært på denne salongen de siste tre gangene jeg har vært i Gdansk. Jeg elsker denne salongen! Jeg klipper meg og tar highlights hos den dyktige frisøren, samt ulike kosmetiske behandlinger. Manicure, pedicure, shaping av øyebryn, farging øyebryn og vipper, voks av ansikt, ulike ansiktsbehandlinger med blant annet fruktsyrer, kroppsskrubb og massasje. Helt topp folk som jobber her, samt litt billigere enn øvrige salonger i Gdansk. En egen atmosfære ved denne salongen da de som jobber ved den er så inkluderende og hyggelig. Vi fikk låne en paraply da det regnet♥️
Jeg kommer tilbake!

3  Takk, NinaBallerina74
mabecare, Kierownik ds. gości på Mabe CARE Beauty & Massage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

Dear Nina!
It is so nice to read all this warm words from you! We are VERY glad you are coming back to us regularly - this is the best proof we are good in what we do. Thank you for your visit and for leaving this lovely review :) You are always welcome here!!
All the best for you,
Konstancja (the beautician)

Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

En liten koselig salong. Veldig fornøyd med med divine hand behandling. Anbefales også pedikyr - avslappa og myke føtter.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, MarinaM3116
mabecare, Kierownik ds. gości på Mabe CARE Beauty & Massage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2018

Dear Marina!
Thank you for your visit and for leaving the review. Our goal is to serve our customers as good as it's possible, so we are glad you are satisfied about our service. Hope to see you again!