“Veldig koselig sted”

Niepokorni
Få mat levert
Vurdert som nr. 26 av 921 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig lite sted med utrolig hyggelig betjening! Absolutt en skjult perle verdt å ta turen innom.

Takk, H9412HZkarens

Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var på denne restauranten første gang i høsten 2018 og var veldig fornøyd. Vi dro tilbake dit året etter. Det var ganske fullt på restauranten, noe som gjorde at det tok lang tid å maten. Maten var nydelig - og ville fått 5 stjerner. Dersom trakk ned var at det tok lang tid, samt at "den ferskpressede jucien" viste seg å være konsentratjucie fra kartong.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, IngvillK
adamjW4394YX, Właściciel på Niepokorni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Thanks!

Anmeldt 2. oktober 2019

Nydelig mat og koselig atmosfære. Ungene spiste god burger som alle likte. Rib eye var helt fantastisk, mør og god. Kyllingfilet saftig og god, med helt fantastisk saus.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Renateholen

Thanks Renateholen! ;)

Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig servitør. Vi delte en forrett med røkte reker. Nydelig anrettet og smakte deilig. Fikk glass med hvitvin som passet perfekt til maten. Til hovedrett spiste vi rib eye. 350 gr. Aldeles nydelig kjøtt, perfekt stekt og krydret med gode grønnsaker til. Igjen fikk vi en perfekt rødvin som servitøren anbefalte.
Stedet er hyggelig innredet. Sjekk opphenget på menyen...buksehenger. Så Kult. Anbefaler stedet på det varmeste.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, AKS59
adamjW4394YX, Właściciel på Niepokorni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Thanks! ;)

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Vi storkoste oss med en hyggelig middag ved Niepokorni. Etter litt prosecco valgte vi fra det lett forståelige menyen som var skrevet på engelsk.

Vi startet middagen med et forrett hver - her hadde vi en porsjon grillet scampi og en biff tartar. Begge retter var nydelig tilberedt og laget med råvarer av ypperlig kvalitet.

Hovedrettene ble en ribeye steak på hele 350g og en torske loin. Begge ble servert med mangfoldig tilbehør. Det smakte fantastisk og vi fikk servert en god riesling til fisken og en ærlig polsk lager til steaken.

Dessert ble det og! Servert ble husets silkemyke brownie og en god kopp cappuccino.

Niepokorni er en hyggelig nabolagsrestaurant hvor også mange locals spiser. Vi satt ute og synes det var deilig å slippe turistgalskapet på hovedgaten for noen timer :-)

Teamet i kjøkken og ved bordene er ungt, hyggelig og veldig entusiastiske. Vi koste oss gløgg i hel og anbefaler stedet på det sterkeste!

Og forresten - det var absolutt ikke dyrt.
Mat av så genuint kvalitet har vi aldri fatt servert til slike priser...!

Dato for besøk: august 2019
Takk, JeaBene
adamjW4394YX, Właściciel på Niepokorni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2019

Thanks JeaBene! <3

Reisende som så på Niepokorni, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Niepokorni? Del dine erfaringer!