Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Profesjonelt!

Profesjonelt, rent og fint spa! Superdyktige massører. Valgte hel kroppsmassasje med fotskrubb... les mer

Anmeldt 1. mars 2020
974janniker
Gdansk, Polen
Greit nok.

Vi er fire venninner som var på jentetur i Gdansk. Bestilte flere behandlinger/massage via nettet... les mer

Anmeldt 14. november 2019
Ivana M
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 25. november 2018

Vil fremheve deres kjempehyggelige frisør som gjør alt for kundene. Hun ordner slik at alle må bli fornøyd! Mitt besøk hos Marinas Day spa var vel OK. Jeg hadde bestilt flere uker i forveien, men uten noen spesiell opplevelse av at vi var noe spesielt. Hadde bestilt frisør og pedicure for 2 personer og det var greit. Men den som løftet opplevelsen var den kjempeflinke frisøren som ga både meg og min søster en fin opplevelse. Ellers en middelmådig opplevelse. Jeg var også der i august, prøvde da massasje, den var middelmådig. Gå heller for en time hos frisøren!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, tongra65
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Var en fantastisk opplevelse, hvorpå eg fikk ryggmasasje, min søster fikk en ansikts behandling, og min mor fikk basic package. Kjempe fine lokaler, profesjonelt personale og en fantastisk atmosfære. Prisen var absolutt genial: kunne virkelig ikke tro at det var så billig! Anbefaler dette spaet på det sterkeste!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 132linnh
kuchtamar, Właściciel på Marina Day Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hadde parmassasje med samboeren min, og vi fikk et hyggelig rom med bra temperatur og et eget bad tilknyttet rommet vi kunne gå på do og dusje i! Hyggelig dame i skranken og hyggelige og flinke massører :) Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 401ceciliec

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet og det stod til forventningene. Fikk time dagen etter vi bestilte . Ønsket massasje i samme rom og jeg fikk kvinnelig massør og min partner en mannlig. Deilig og avslappende time. Anbefales

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Ann-Marit S

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Min mor og jeg hadde en fantastisk dag på Marina Day Spa. Vi hadde behandlinger som manikyr, pedikyr, farging av bryn og massasje. Mye bra utvalg av manikyr og pedikyr (både vanlig, gel og extentions). Alt ble profesjonelt og perfekt gjennomført av verdens hyggeligste ansatte. I tillegg har de svært vennlige priser på alle behandlinger, her skal jeg tilbake neste gang jeg er i Gdansk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Emma G
Martyna K, Właściciel på Marina Day Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018