Thao Thai Spa - thai massage & spa
Veldig fornøyd😀

Hadde en 2 timers par massage, Thai massage og candleoil massage. Vi er utrolig fornøyd, begge gikk... les mer

Anmeldt 7. desember 2019
233elisabethj
Gdansk, Polen
Vi er i Zen!

Dette var en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Personalet var veldig imøtekomne og tok... les mer

Anmeldt 17. august 2019
Alexandratjo
Enebakk, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Profesjonelt sted med fantastisk Thaimassasje av ulike typer. Lokalene var rene og moderne og de hadde meget behjelpelig personal.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, henrik-ohl
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fikk thaimassasje med aromatiske oljer. Meget god opplevelse med profesjonell og dyktig massør. En time gikk alt for fort. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, elinig77
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Hadde en time fotmassasje. Kjempe god og flink massør.

Plassen får trekk for deling av rom. Det blir ikkje helt det samme når enn hører på lyder fra naboen som får litt hardhendt massage. Burde vert adskilt med egne rom, ikkje med noen tøy stykker.

Takk, BjarneL9
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk massasje, god atmosfære. Èn time gikk alt for fort, neste gang skal jeg ha to timer. Kommer definitivt tilbake!

Takk, emilier849
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Fin og delikat plass! Avslappende og god aromaterapi. Gode priser og dyktige ansatte! Kan anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, lilly anette a