Thao Thai Spa - thai massage & spa
Veldig fornøyd😀

Hadde en 2 timers par massage, Thai massage og candleoil massage. Vi er utrolig fornøyd, begge gikk... les mer

Anmeldt 7. desember 2019
233elisabethj
Gdansk, Polen
Vi er i Zen!

Dette var en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Personalet var veldig imøtekomne og tok... les mer

Anmeldt 17. august 2019
Alexandratjo
Enebakk, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg tok massasje ved Thao Thai Spa x 2, én gang her og én gang i Szeroka, svært ulike opplevelser!! Damen jeg hadde her var helt fantastisk! Jeg ble utrolig godt mottatt. Nydelig at de vasker føttene før massasjen samt avslutter med varm klut. Synd jeg ikke fikk navnet hennes! Hun masserte nydelig og justerte styrken i tråd med mine ønsker. Fantastisk opplevelse!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, kselboskar
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Profesjonelt sted med fantastisk Thaimassasje av ulike typer. Lokalene var rene og moderne og de hadde meget behjelpelig personal.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, henrik-ohl
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fikk thaimassasje med aromatiske oljer. Meget god opplevelse med profesjonell og dyktig massør. En time gikk alt for fort. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, elinig77
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Hadde en time fotmassasje. Kjempe god og flink massør.

Plassen får trekk for deling av rom. Det blir ikkje helt det samme når enn hører på lyder fra naboen som får litt hardhendt massage. Burde vert adskilt med egne rom, ikkje med noen tøy stykker.

Takk, BjarneL9
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk massasje, god atmosfære. Èn time gikk alt for fort, neste gang skal jeg ha to timer. Kommer definitivt tilbake!

Takk, emilier849