Thao Thai Spa - thai massage & spa
Veldig fornøyd😀

Hadde en 2 timers par massage, Thai massage og candleoil massage. Vi er utrolig fornøyd, begge gikk... les mer

Anmeldt 7. desember 2019
233elisabethj
København, Danmark
Vi er i Zen!

Dette var en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Personalet var veldig imøtekomne og tok... les mer

Anmeldt 17. august 2019
Alexandratjo
Enebakk, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Herlig sted med hyggelig betjening og rene lokaler. Hadde bestilt en tradisjonell thai-massasje og fikk knekt opp i hva som føles som alle ledd i kroppen, i tillegg til en god massasje. Drar gjerne hit igjen. :)

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, 165mereten
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

De som jobbet der var utrolig hyggelig og flink, vises at de vet hva de driver på med! Jeg bestilte hard klassisk thai masasje og fikk det jeg betalte for. Hvis det ikke ble hardt nok, kunne jeg bare si ifra så gjorde hun det enda hardere, som va veldig positivt. Lokalet var veldig rent og pent som gjorde det veldig innbydende. Alt dette for en rimelig penge! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, NilsDavid_MH
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Jeg var i Gdansk noen dager i november, og besøkte Thao Thai Spa. Stedet ligger sentralt til mot sentrumskjernen, og man blir tatt godt i mot . Jeg valgte thai-massasje, og var godt fornøyd med den. Et minus var at med en gang massasjen var ferdig, fikk jeg en skål for tips dytta opp i ansiktet. Dette er ikke noe jeg er så glad for. Gir gjerne tips, men ikke på den måten. Har vært mye i Thailand og tatt massasje der, men aldri opplevd det samme. Ser man bort fra dette, kan stedet anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, LineH79
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg tok massasje ved Thao Thai Spa x 2, én gang her og én gang i Szeroka, svært ulike opplevelser!! Damen jeg hadde her var helt fantastisk! Jeg ble utrolig godt mottatt. Nydelig at de vasker føttene før massasjen samt avslutter med varm klut. Synd jeg ikke fikk navnet hennes! Hun masserte nydelig og justerte styrken i tråd med mine ønsker. Fantastisk opplevelse!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, kselboskar
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Profesjonelt sted med fantastisk Thaimassasje av ulike typer. Lokalene var rene og moderne og de hadde meget behjelpelig personal.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, henrik-ohl