“Mat glede”

Restaurant Gvara
Få mat levert
Vurdert som nr. 33 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi fant der veldig god service og veldig god og rikelig med mat . God lunsj - middag. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 68gianfrancoc

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj, enkel tradisjonell suppe! Smakte godt ville bestille en italiensk rødvin til 14 ptu for glasset! Kelner ville servere en polsk vin i stede... antok den var i samme prisklasse men når vi skulle betale kostet den 39 ptu for glasset !!! dyrere en begge suppene vi spiste til lunsj!!! Følte oss lurt!!!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Tine T
Anmeldt 30. desember 2018

Besøkte Gvara for å spise frokost. Jeg bestilte frokosttallerken med blant annet eggerøre, ost, og rundstykke. God mat og hurtig servering.

Takk, olen61
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, både hovedrett og dessert - kreativt anrettet. Hyggelig service. Men overraskende få gjester.

Takk, 863eivindd
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Bak et stilas, som antagelig ødelegger litt for denne innbydende lille restauranten, fant vi et helt ypperlig sted å spise frokost. Veldig hyggelig og imøtekommende personale, store og gode porsjoner med et godt utvalg av ulike frokostretter trekker opp! Lyst og moderne lokale,akkurat passe koselig og lite og med hyggelige priser. Her spiser vi gjerne igjen !

Takk, Helena H

Reisende som så på Restaurant Gvara, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restaurant Gvara? Del dine erfaringer!