“Kommer gjerne igjen!”

Restaurant Gvara
Få mat levert
Vurdert som nr. 37 av 984 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og stilig restaurant med god service, deilig mat av gode råvarer. Vi tok en lunch med forrett og hovedrett: carpaccio av rødbeter, biff tatar og en skikkelig fin ørret (sous vide) med de beste søtpotet fries jeg har smakt på lenge. De har også fantastisk eplekake og kaffe! Absolutt verdt et besøk om man er i Gdansk sentrum.

Takk, Wanderer27765391812

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi spiste frokost her, innholdsrik meny, store og smakfulle porsjoner med ekstra brød for de ekstra sultne. Veldig god kaffe! Ferskpresset juice. Fin beliggenhet ved Mariakirken og koselig lokale. Litt venting, men lokalet var fullt. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, HelleWR
Anmeldt 14. desember 2019

God mat og upåklagelig service. Rask servering av maten og absolutt ikke det man assosierer med polsk mat Hit kommer vi tilbake.

Takk, solveigh874
Anmeldt 9. desember 2019

Koselig, litt mer moderne sted i gamlebyen. Serverte en god kyllingsalat og Polsk rødvin. Da har vi smakt det også:-)

Takk, 115_yvindb
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Veldig veldig godt fornøyd med maten og servicen. Hyggelig stemning og absolutt et godt valg. Vil gjerne komme tilbake.

Takk, Lillan00000

Reisende som så på Restaurant Gvara, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restaurant Gvara? Del dine erfaringer!