“Middag”

Klatka B
Vurdert som nr. 35 av 674 Restauranter i Gdansk
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

God polsk mat. Likte tapaspakken godt. All mat og drikke har fokus på polske smaker og mye av tilbehøret er syltet.

Litt for spesiell mat for min del, men alt i alt en god matopplevelse.

Veldig hyggelig kelner.

Takk, Et TripAdvisor-medlem

Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Liten perle med god service. Vi spiste ikke, men fint sted å ta noe å drikke. Betjeningen kommer med gode anbefalinger, her er god musikk og mulighet for å titte på litt kunstneriske suvenirer.

Takk, Ulrikke T
KlatkaB, Owner på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Thank You! You are more than welcome to try our food. Hope to see You again soon.

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Dette var nok den største skuffelsen på vår tur til Gdansk. Vi er stor fan av spansk tapas og gledet oss stort da vi så skiltet om polsk tapas. Skuffet ble vi! Vi ble servert syltet blomkål, syltet reddik, tørre kjøttstykker, rått kjøtt og et par brødskiver.
Det minnet så lite om god tapas, slik vi liker det med reker i chilliolje, potetbåter med chillimajones, chorizo osv.
Vi gikk derfra uten å bli mett for det meste av maten ble liggende igjen.
Anbefales ikke!!!

Takk, Mette S
KlatkaB, Właściciel på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

We are sorry that you felt disappointed, but we don't serve shrimps and other foreign food. Our concept is based on 100% polish products and in our "polish tapas set" we serve most specific polish flavours like vegetables fermented in different ways, traditional best cold meats and smoked cheese. They are specific in taste, not for everyone, but we are sure they were from best sources, fresh and made in a correct way. We called them "polish tapas" because of the way they are served.

Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Vi var innom for frokost. Når vi skulle endre rett siden de ikke kunne levere rettene samtidig ble de veldig oppgitt, noe som burde vært en enkel sak.

Takk, Marius S
KlatkaB, Owner på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Dear Marius, we are very sorry that You were not satisfied with our service! It was a singular situation and it will not happen again.

Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Vi er nok over gjennomsnittet glad i spansk tapas, men tenkte det kunne være spennende å prøve en polsk variant når man er i Polen. Vi bestilte en tapasmeny med en variasjon av pølser, annet kjøtt, ost og syltet grønnsaker. Dette er så langt unna det man får servert som tradisjonell tapas , men vi tok sjansen. Når vi fikk maten innså vi at dette ikke innfridde. Pølsen var høydepunktet, ellers var det ikke spesielt bra for våre ganer. Men liker du mye karve, syltet rosenkål, og kjøtt uten mye mer tilbehør , så vil du like dette. Pluss for polsk vin og øl da. Prisene er også fine, så da går det greit at man bommer litt på maten. Smaken er som baken, så det kan godt hende at andre synes dette er en innertier, men for oss nådde ikke dette opp. Vi savnet oliven, aioli, potatas bravas, tomatsalat etc. Personalet var svært hyggelig.

Takk, MHHnorway
KlatkaB, Właściciel på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2018

We are sorry that you didn’t like our tapas. Pickles and fermented vegetables are our regional special. They are specific and controversial in taste, much different than Spanish tapas. We are sure they were fresh and carefully prepared.

Reisende som så på Klatka B, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Klatka B? Del dine erfaringer!