“Veldig god frokost- gjennomført!”
Anmeldelse av Klatka B

Klatka B
Vurdert som nr. 45 av 782 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ekstra pluss for lokale varer og fermentert tilbehør. Spiste Masters breakfast med ferskpresset juice til. Anbefales!

1  Takk, amandavatnehols

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi dro hit på anbefaling fra et turistkart og ble positivt overrasket. Spiste god og omfangsrik frokost, dro også tilbake for middag senere i ferien. Da fikk vi deilig polsk tapas med tilhørende god vin og gode cocktails. Fokus på polske råvarer, som viste seg å falle i smak. Veldig imøtekommende betjening og herlig atmosfære. Anbefales!

1  Takk, Hege N
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

God polsk mat. Likte tapaspakken godt. All mat og drikke har fokus på polske smaker og mye av tilbehøret er syltet.

Litt for spesiell mat for min del, men alt i alt en god matopplevelse.

Veldig hyggelig kelner.

Takk, Cruiser748113
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Liten perle med god service. Vi spiste ikke, men fint sted å ta noe å drikke. Betjeningen kommer med gode anbefalinger, her er god musikk og mulighet for å titte på litt kunstneriske suvenirer.

Takk, Ulrikke T
KlatkaB, Owner på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Thank You! You are more than welcome to try our food. Hope to see You again soon.

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Dette var nok den største skuffelsen på vår tur til Gdansk. Vi er stor fan av spansk tapas og gledet oss stort da vi så skiltet om polsk tapas. Skuffet ble vi! Vi ble servert syltet blomkål, syltet reddik, tørre kjøttstykker, rått kjøtt og et par brødskiver.
Det minnet så lite om god tapas, slik vi liker det med reker i chilliolje, potetbåter med chillimajones, chorizo osv.
Vi gikk derfra uten å bli mett for det meste av maten ble liggende igjen.
Anbefales ikke!!!

Takk, Mette S
KlatkaB, Właściciel på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

We are sorry that you felt disappointed, but we don't serve shrimps and other foreign food. Our concept is based on 100% polish products and in our "polish tapas set" we serve most specific polish flavours like vegetables fermented in different ways, traditional best cold meats and smoked cheese. They are specific in taste, not for everyone, but we are sure they were from best sources, fresh and made in a correct way. We called them "polish tapas" because of the way they are served.

Reisende som så på Klatka B, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Klatka B? Del dine erfaringer!