“Drink etter middag”
Anmeldelse av Klatka B

Klatka B
Vurdert som nr. 46 av 780 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Dette her altså✔️ bestilte Zubrówka sour, har aldri smakt det før. Den var SÅ god. Frisk, syrlig,hint av kanel og eple. Servert med tørkede epleskiver. God balanse mellom det søte og det syrlige. Perfekt avslutning på en nydelig dag.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, jannehelenl

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ekstra pluss for lokale varer og fermentert tilbehør. Spiste Masters breakfast med ferskpresset juice til. Anbefales!

1  Takk, amandavatnehols
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi dro hit på anbefaling fra et turistkart og ble positivt overrasket. Spiste god og omfangsrik frokost, dro også tilbake for middag senere i ferien. Da fikk vi deilig polsk tapas med tilhørende god vin og gode cocktails. Fokus på polske råvarer, som viste seg å falle i smak. Veldig imøtekommende betjening og herlig atmosfære. Anbefales!

1  Takk, Hege N
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

God polsk mat. Likte tapaspakken godt. All mat og drikke har fokus på polske smaker og mye av tilbehøret er syltet.

Litt for spesiell mat for min del, men alt i alt en god matopplevelse.

Veldig hyggelig kelner.

Takk, Cruiser748113
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Liten perle med god service. Vi spiste ikke, men fint sted å ta noe å drikke. Betjeningen kommer med gode anbefalinger, her er god musikk og mulighet for å titte på litt kunstneriske suvenirer.

Takk, Ulrikke T
KlatkaB, Owner på Klatka B, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Thank You! You are more than welcome to try our food. Hope to see You again soon.

Reisende som så på Klatka B, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Klatka B? Del dine erfaringer!