“Bode på Pyro”
Anmeldelse av Dancing Anchor

Dancing Anchor
Vurdert som nr. 177 av 673 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 30. mars 2018

God frokost, samt lunsj og middag. Hotellet er topp, likte meg godt. Så her kommer eg til og bo og spise litt neste gang

Takk, Palo68
grzegorzzylak, Kierownik på Dancing Anchor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2018

Dear Palo68,

Thank you very much for your nice opinion and see you next time :)

Grzegorz Żylak
F&B Manager

Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Under vårt opphold på PURO hotel i nyttårshelgen, har vi spist både frokost, middag og nyttårsmiddagen her. Fantastisk mat uansett hvilke anledning, og betjeningen er helt fantastisk. Stort utvalg av frokost, og noen for alle. Spennende retter for middag, og nydelig sammensatte retter. Vi valgte og å spise middag her på nyttårsaften, og det er jeg glad for! Vi koste oss med flere retter, godt å drikke og fantastisk stemning. Vi takker for denne gang, og kommer gjerne tilbake!

Takk, Benedikte D
grzegorzzylak, Kierownik på Dancing Anchor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Dear Sir Benedikte,

Thank you very much for taking the time and sharing your opinion with us.
I am glad that your stay has succeeded :)
Hope see you soon :)

Best regards,
Grzegorz Żylak
F&B Manager

Anmeldt 21. november 2017

Fantastisk resturant, med åpen kjøkken. Maten var fantastisk og lokalet var nytt og moderne. God service.

Takk, Anna Maria Tvei... E
Anmeldt 30. september 2017

Vi bodde på hotell Puro som har denne restauranten i første etasje. Det serveres mat fra rundt 12.00 til 22.00 om kvelden og du kan kjøpe både lunch og middag. Vi spiste der to ganger og opplevde en flott servering og nydelig mat og vennlig og flinke kelnere.

Takk, Leif Inge J
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Reisende som så på Dancing Anchor, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Dancing Anchor? Del dine erfaringer!