PIEROGI klasser med Masterchef

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Retro Tour Gdansk på
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

En perfekt start på langhelgen i Gdansk! I tillegg til en innføring i historien til byen, fikk vi masse nyttige tips om restauranter, barer og hoteller. Eliza er veldig kunnskapsrik og vel verdt å bruke tid og penger på!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, JulieF1517
elizawasiewicz, Właściciel på Retro Tour Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Thank you so much for your time with me!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk guidet tur i en Retro elektrisk bil!! En utrolig flink guide som kunne sin historie om byen!!! Turen varte i ca 2 timer. Vel verdt pengene!! Anbefales

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 403eirikk

Thank you so much for your recommendation!

Anmeldt 7. september 2018

Kjempeflink turguide som guidet oss trygt og rolig gjennom byen med sin flotte el-bil. Mye interessant info, og vi fikk se både nye og gamle sider av Gdansk. Anbefales!!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Ester S
Eliza W, Właściciel på Retro Tour Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Dear Ester! I am so happy that Scandinavian guests still explore the city of Gdansk! Thank you for coming!

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Vi tok denne turen første kveld i Gdansk, det var fint for å få en oversikt over byen. Hyggelig og personlig guide, kan anbefales.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anneesteigen

It was my pleasure to show you Gdansk on the first day!

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

En flott tur med en engasjert og kunnskapsrik guide, Eliza.
God informasjon om severdigheter, restauranter,barer,shopping etc. Veldig kjekt, for så å velge ut hvilke steder man vil besøke etterpå.
I tillegg var hun svært hjelpsom med andre ting vi ønsket å delta på, og hjalp oss både med videre kommunikasjon og transport.
Dersom vi hadde visst om dette tilbudet, hadde vi gjort det allerede første dagen.
Stor takk til Eliza.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Mayrita Cathrin... F
Eliza W, Manager på Retro Tour Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear Friendly Family!

It was a pleasure to meet such a friendly family and had a chat in the morning with you! You told me so many interesting things about your country! I hope to see you next year in Gdansk!