PIEROGI klasser med Masterchef

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Retro Tour Gdansk på
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Vi var fire damer som ble kjørt rundt og guidet av Eliza, en engasjert og dyktig guide. Turen gir et godt innblikk i Gdansks historie og byens mange severdigheter. Bilen er lekker og stillegående. Turen anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, RenateM06
elizawasiewicz, Owner på Retro Tour Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2020

Dear 4 Norwegian Ladies! Girls wanna have fun and I hope you did!

Anmeldt 24. januar 2020

Vi hadde aldri så stilig guide før. Eliza er BESTE GUIDE I GDAŃSK! Det var en morsom tur, kjøring som retro bil. Vi ble fortalt at historien om gammel Gdansk og revolusjon i en interessant måte og turen var bare super.Vi er alle enige om at det er en enestående opplevelse og vi anbefaler virkelig dette gal og morsom tur. Er du i Gdansk vil du ta denne turen!

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, annao191

Thank you for the recommendation Ms Anna!

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Vi var 4 jenter som var med Eliza på tur. Energisk og kunnskapsrik guide, med full oversikt! Gav gode tips! Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, cathrinehillj

Dear Cathrine and 3 Girls!
I hope you enjoyed your stay in Gdansk!

Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var 4 jenter som fikk oppleve Gdansk gjennom Eliza i hennes «coole» elektriske bil. Hun fortalte oss mye om byen, både i nåtid og fortid, samtidig som hun førte oss trygt gjennom byens turistområde og Gdansk mindre kjente gater.
Det var en kjølig dag, men vi ble danderte med røde fleece pledd, så dette gjorde turen mer behagelig.
Turen ble avsluttet med at vi fikk testet byens egen likør, Goldwasser, som er særpreget av små gullflak, som virvles opp når flasken ristes.
I tillegg fikk vi anbefalinger fra Eliza angående barer, restauranter og museum som vi måtte besøke. Alle var perfekte valg!
Turen anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Eldri1965
elizawasiewicz, Owner på Retro Tour Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2019

My Dear Norwegian Ladies! Thank you so much so your opinion and I wish you more such moments in that great "Ladies Team"!

Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Vi blei med denne sprudlende,imøtekommende og kunnskapsrike damen på guidet tur gjennom Gdansk første dagen,vi fikk med oss flere gode tips om hva en bør sjekke ut.
Anbefaler absolutt en tur med Elisa i hennes stilige elektriske bil

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 1monicae
elizawasiewicz, Owner på Retro Tour Gdansk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2019

Dear Monica! Thank you so much for your recommendation and review!