“Gode drinker og flott atmosfære”

The Legendary White Rabbit Saloon
Vurdert som nr. 327 av 827 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 1. september 2019

Var her for å se fotball og nyte gode drinker. Fotballen gikk ikke bra men det var jo ikke White Rabbit sin feil ;-) Drinkene vi fikk var gode og kan anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Einar N

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Etter en lang dag i Gdansk satt vi oss ned på denne restauranten for å spise noe lett. Vi delte en rett jeg aldri har hørt om før, nemlig flatbrød-pizza. Denne hadde rømme i stedet for tomatsaus på bunnen. Falt virkelig i smak hos begge. Ble dessuten levert raskt etter bestilling, like etter øl og isté. 4/5!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 298mariusf
Anmeldt 23. mai 2019

Tok lunsjen her ved ankomst i Gdansk mens vi ventet på hotellrommet. Burgeren var veldig god, pastasalaten med torsk og reker var veldig preget av torsken. Pastaen var god, men kunne vært bedre fisk. Ellers hyggelig personale og hyggelig uteområde.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, heeleneb
Anmeldt 26. februar 2019

Vi besøkte denne restauranten for 1 uke siden. Målet vårt for kvelden var å se fotball noe White Rabbit kunne tilby. Det vi ikke var klar over var at drinkene kostet 5 ganger så mye som på andre barer i gamlebyen. Vi 3 bestilte 1 dobbel GT hver uten at vi så prisen først. Da vi hadde sett første omgang skulle vi videre til neste bar, og mottok dermed regningen med et sjokk. Vi fikk en regning der hver drink kostet 95 PLN. Ettersom en vanlig drink i Gdansk koster omkring 25 PLN følte vi oss lurt da vi besøkte White Rabbit. SCAM

Dato for besøk: februar 2019
Takk, VegardSk
Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Fikk maten veldig fort, og det smakte kjempe godt. Fikk også spesial lagde drinker som var fantastiske. Veldig god service.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, thinahelene

Reisende som så på The Legendary White Rabbit Saloon, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i The Legendary White Rabbit Saloon? Del dine erfaringer!