Frisør Gdansk gamle byen

Fornøyd med klippen her,hyggelig personell rent og pent.Veldig billig i forhold til norske... les mer

Anmeldt 29. september 2023
Bernt N
Anbefales stert!

Er veldig fornøyd! Rent og pent, blide, hyggelige og imøtekommende personer, alle som jobber der... les mer

Anmeldt 26. september 2023
231anneberite

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
fra kr 749,43
fra kr 431,10
fra kr 1 594,88
fra kr 1 323,21
Anmeldt 30. oktober 2018

Vi kom tre stykker å ønsket hårklipp + massasje. Frisøren tok 2 med en gang, klipp og farge på kort og langt hår. Mens tredje person fikk spatimen i mens. Dagen etterpå hadde vi spa, mens den tredje fikk klippet og stripet håret. Utrolig dyktig frisør, som virkelig kunne jobben sin. Valgte klassisk spa, noe som var helt fantastisk. Mulighet å dusje etterpå, og massøren fokuserte på området hun kjente var anspente. Tommel opp for dette spaet, helt fantastisk!. Vi kommer tilbake.

1  Takk, caroline n
ForYouHairMedispa, Kierownik på For You Hair & MediSpa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2019

We are Happy that You are glad!🤗

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Farget og klippet håret. Veldig fornøyd med fargen, jevn og fin. Frisøren var veldig nøye, og stylet fint etter klipp! Betalte ca. 600 NOK for alt.

Takk, heidit278
ForYouHairMedispa, Manager på For You Hair & MediSpa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Thank You so much for your opinion :)

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk service i koselige lokaler
Fikk te og kjeks ved bare en hårklipp
Veldig fornøyd med hårklippen
Fikk nøyaktig det jeg ville ha uten mas om å kjøpe andre produkter

Takk, 951renateb
Anmeldt 4. oktober 2018

Vi hadde bodyscrub med massasje etterfulgt av fotmassasje. Skrubben var helt topp, men massasjen var kjedelig, uten gode teknikker og med alt for mye olje. Fotmassasje var enda verre. De tok så vidt på føttene våre og brukte tidvis kun en finger på undersiden av foten. Vi angret virkelig på fotmassasjen.

1  Takk, LS3N

Thank You ,we changed the technic of the massage feet!🤭

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi var 5 voksne damer som booket timer via mail. Raskt svar og god kommunikasjon. Vi hadde bla massasje m varme steiner, klassisk massasje, ryggmassasje, aromaterapi, manikyr med shellac, pedikyr, klipp og striper og bodyskrubb m massasje. Vi satte av to dager til behandling. Personalet var veldig profesjonelle og diskré. Man følte seg vel og komfortabel til enhver tid. Rimelige priser. Anbefales på det varmeste, vi kommer veldig gjerne tilbake.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Tone N
ForYouHairMedispa, Manager på For You Hair & MediSpa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

We appreciate your wonderful compliments and we do hope you return soon!