“Meget bra”

Kjøkken: Polsk, Sjømat
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte 4 retters. Sild, kreps/reke suppe, lam og iskake. Dette var et utsøkt måltid, meget bra tilberedt. Greie priser.

Takk, frodek208

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Tradisjonell mat til gode priser.God service.Flott, gammelt interiør.Anbefales varmt. Min kompanjong var fornøyd med både mat og musikk, og vi kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tvenche
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Var her på vennetur og datt innom dette stedet for en lunch .
Det var en opplevelse å se hvordan de har beholdt og lagt til så mange gamle ting, hvor du virkelig føler deg 100 år tilbake i tid.
Matmessig er det tradisjonell polsk , noe som kan være litt spesielt innimellom. Spiste kyllingsuppe som ikke var annet enn kyllingbuljong og ikke spesielt god. Scampi salaten smakte fortreffelig og anbefales.
Hyggelige servitører og en nostalgisk atmosfære gjør at dette stedet bør besøkes !

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her.
Det var særegent i form av at du føler du er hjemme til bestemorsstue. Men maten var ikke bra.
Vi hadde en kylling rett, som så ut og smakte som gatekjøkken. Og en fiskerett som var helt forferdelig. Ikke fersk i nærheten. Ingen av oss klarte å spise opp maten. Så på negativ service kommer det at de ikke spurte om hvorfor vi ikke spiste opp maten.
Anbefales ikke!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Håvard B
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Vi kom tilfeldig til dette stedet sent en lørdagskveld. Ett bord ledig. Vi bestilte hele runden, kjempegod suppe til forrett , gås, and og ribbe etterpå, alle fornøyd. Vin og dessert, kaffe. Regningen kom på 579,-pln. Restaurant med skikkelig stemning .Veldig hyggelig og service innstilte kelnere. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, Nikkinita

Reisende som så på Restauracja Gdanska, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Gdanska? Del dine erfaringer!