“Meget god mat”

Kjøkken: Polsk, Sjømat
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Flott tradisjonelt lokale med mye historie. Vi spiste en fire retter som var spennende og smakte skikkelig godt!

Takk, SveinN62

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte 4 retters. Sild, kreps/reke suppe, lam og iskake. Dette var et utsøkt måltid, meget bra tilberedt. Greie priser.

Takk, frodek208
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Tradisjonell mat til gode priser.God service.Flott, gammelt interiør.Anbefales varmt. Min kompanjong var fornøyd med både mat og musikk, og vi kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tvenche
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Var her på vennetur og datt innom dette stedet for en lunch .
Det var en opplevelse å se hvordan de har beholdt og lagt til så mange gamle ting, hvor du virkelig føler deg 100 år tilbake i tid.
Matmessig er det tradisjonell polsk , noe som kan være litt spesielt innimellom. Spiste kyllingsuppe som ikke var annet enn kyllingbuljong og ikke spesielt god. Scampi salaten smakte fortreffelig og anbefales.
Hyggelige servitører og en nostalgisk atmosfære gjør at dette stedet bør besøkes !

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her.
Det var særegent i form av at du føler du er hjemme til bestemorsstue. Men maten var ikke bra.
Vi hadde en kylling rett, som så ut og smakte som gatekjøkken. Og en fiskerett som var helt forferdelig. Ikke fersk i nærheten. Ingen av oss klarte å spise opp maten. Så på negativ service kommer det at de ikke spurte om hvorfor vi ikke spiste opp maten.
Anbefales ikke!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Håvard B

Reisende som så på Restauracja Gdanska, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja Gdanska? Del dine erfaringer!