“Særdeles bra”
Anmeldelse av Pomelo Bistro Bar

Pomelo Bistro Bar
Vurdert som nr. 4 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Meget god frokost. Spiste "polsk frokost" som jeg var særdeles fornøyd med. Overraskende mange smaker på en tallerken.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 822terjem

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Jeg bodde i samme gate og har merket meg denne restauranten som populær over lengre tid. Valgte derfor å prøve frokost her.
Det er restaurant med særpreg og hyggelig betjening.
Skal man prøve autentisk polsk mat, så er dette et godt valg.
I polsk kjøkken har de mange "smaker" og ikke alt er like utsøkt, men i kombinasjon med mye annet godt, er dette spennende. Og man må jo ikke spise det man ikke liker, det kommet uansett i beskjedne mengder- mest for å få en prøve av variasjonene.
Savnet servitør som var litt rundt bordene istedenfor å bare prate med kollega i baren, men det var ikke noe problem å få kontakt ( kun 2 gjester på 2 bord i restauranten)
Liten bagatell, smøret var steinhardt - det lover for kvalitet, men upraktisk.

Kan anbefale stedet.

Takk, Geir Martin A
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Det ble en helt ok frokost. Manglet smoothie, da vi fikk fortalt at den "ikke var god nok". Greit nok. Mulig å få med seg kaffe på veien, og svært hyggelig servitør. Pluss i boken. Middels prisnivå.

1  Takk, bareenmann
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted for frokost! Flott sted og flinke folk.
Maten og kaffen er heller ikke noe å si på. Litt for en hver smak.
Verdt ett besøk!

Takk, sommernes87
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Ni damer ønsket en rolig lunsj med god mat, og det fikk vi på Pomelo. Liten men spennende meny. Moderniserte polsk retter smakte godt. Også moderne lokale og hyggelig betjening. Anbefaler dette stedet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, astridk728

Reisende som så på Pomelo Bistro Bar, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Pomelo Bistro Bar? Del dine erfaringer!