“Fantastisk plass og mat!”
Anmeldelse av Pomelo Bistro Bar

Pomelo Bistro Bar
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 986 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Flott plass ute, vi satt under parasoller. Fantastisk service! Frokosten var rett og slett nydelig, ingenting å klage på. Lemonaden må prøves her, fersk og deilig smak. Pomelo er vår nye frokost bistro!

10/10

Takk, victoriariikola
PomeloBistro, Owner på Pomelo Bistro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for din anmeldelse. Vi er veldig glade for at frokosten din smakte så godt for deg Takk på vegne av vårt serviceteam. Kom og besøk oss igjen.

Anmeldt 28. februar 2020

Veldig god frokost! Vi var 4 stk å spise, alle bestilte forskjellig mat men det var like god kvalitet og smak på samtlige retter. Hyggelig betjening og god kundeservice. Anbefales. ☺️

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Cecilie Marie K
PomeloBistro, Właściciel på Pomelo Bistro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Thank you very much for your kind review. We are happy to know that you all enjoyed yourselves that much. We naturally invite you all to come and visit us again for any meal of your day not just breakfast.

Anmeldt 2. januar 2020 via mobile enheter

God frokost, men noe begrenset utvalg. Vil du ha kald drikke bør dette presiseres -hvis ikke får du varm juice og melk Bagel menyen var god, og eggerøren grei (mye syltede grønnsaker, og lite friskt, samt noe «våte» egg)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, annabD6845CX
PomeloBistro, Właściciel på Pomelo Bistro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2020

Thank you very much for your review. We are happy to know that you enjoyed your breakfast. We apologise if the scrambled eggs were not well done enough for your taste but please bear in mind that we have to reach a middle ground when it comes to that as probably each of our guests likes their scrambled eggs better or less well done. Regarding our menu we keep the selection limited to make sure that we can make each item on the menu with fresh, local produce. We do change our menu three times a year however, so we invite you to come and visit us again at any time of the day and to ask us what's new on the menu.

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening. Friske og naturlige råvarer. Både noe for veganere, vegetarianere og kjøttspisere. Lun og avslappet atmosfære. Anbefaler den hjemmelagde lemonaden!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, MieMarlene
PomeloBistro, Właściciel på Pomelo Bistro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2019

Thank you very much for your very kind review. We are glad to know that you found our menu to your liking but we change our menu three times a year therefore we invite you to come again and and ask us what's new on the menu.

Anmeldt 1. desember 2019

Vi var en vennegjeng som nøt godt av tre retters middag, og gode drinker. Samtidig var det en service vi sjeldent har sett maken til. Tomme glass ble fjernet fortløpende, og det tok ikke lang tid før du fikk tilbud om en ny. Anbefaler dette stedet på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2019
Takk, turistfaktor

Thank you very much for your kind review. We are happy to know that you were, so satisfied with our food and service. We invite you to come again. We change our menu three times a year, so please ask us what's new on the menu.

Reisende som så på Pomelo Bistro Bar, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Pomelo Bistro Bar? Del dine erfaringer!