“God mat og bra service”
Anmeldelse av Canis Restaurant

Canis Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 1 032 Restauranter i Gdansk
Prisklasse: kr 39 - kr 225
Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Vi spiste ørret som var meget god. Har vært her et par ganger, og kommer nok tilbake. Betjenigen var hyggelig og hjelpsom. Det tok litt tid før desserten kom men akseptbelt.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, hogset
Canis Restaurant, Owner på Canis Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2022

Thanks for the 5* review!
Hope to see you soon :)

Anmeldt 14. april 2022 via mobile enheter

Nydelig mat og godt utvalg av viner. Kunnskapsrik servitør. Veldig store porsjoner, ta deg god tid og nyt måltidet. Anbefales!

Dato for besøk: april 2022
Takk, 681hildes
Canis Restaurant, Owner på Canis Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2022

Thank you so much for leaving us this great review :))
We hope to see you again soon!

Anmeldt 9. april 2022

Vi var tre personer som delte rett, surf and turf. Det var nok til alle tre, så vi orket bare en sjokoladefondant på deling til dessert. Maten var veldig god. Vi tok ett glass petite chablis og en av de rimeligste rødvinene på vinkartet (tempranillo) til henholdsvis surf og turf, kelneren anbefalte noe annet uten å fortelle prisen spontant, men vi valgte å gå for den billigste. Veldig fornøyde med vin og mat. Hyggelig atmosfære med levende musikk.

Dato for besøk: april 2022
Takk, vigdis129

Thank you for your feedback :)
See you soon!!

Anmeldt 23. mars 2022 via mobile enheter

Nyyyydelig mat! 😋 En skikkelig deilig matopplevelse og lun og fin atmosfære. Kan virkelig anbefales. Herlig service… Terningkast 6! 🤩

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Pia Daland B

Thank you so much for leaving us this great review :))
We hope to see you again soon!

Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Intim restaurant litt på siden av hovedgaten. Lite mennesker da vi ankom ved 7tiden på kvelden. Fantastisk live-musikk, nydelig mat og hyggelig personale.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, therese2309

Reisende som så på Canis Restaurant, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Canis Restaurant? Del dine erfaringer!