“Utsøkt ”

Główne Miasto Pasta, Wine & More
Vurdert som nr. 4 av 705 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Jeg bestilte pasta med scampi. Meget god pasta, god scampi. Meget gode smaker. Tror det må være den beste pastaretten jeg har smakt.

1  Takk, Christina G

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fint sted, hyggelige mennesker og god mat. Vi spiste forskjellige pastaretter med god hell og drakk godt lokalt øl! Helt nydelig som en uformell lunsj!

Takk, Leo L
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Lite, men hyggelig lokale og betjening. Bare 2 sekunder, så var bordet klart og menyen i fanget.
God pasta, veldig god pasta med variasjoner, men først varme oliven.
En Zinfandel 2015 passet godt inn og gjorde det hele veldig bra.

Takk, 996henrikw
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her siste kvelden, og vi sparte virkelig det beste til slutt! Pasta med scampien var nydelig med så gode smaker. Lokalet koselig! Litt treig servering, men dei som jobba der unnskylda seg, da dei var litt for få på jobb den kvelden.

Takk, fizaliza
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Liten og koselig plass. Barnene koste seg med en fantastisk tomatsuppe. Utrolig god sous-vide indrefilet av svin.

Takk, Mats R

Reisende som så på Główne Miasto Pasta, Wine & More, så også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Główne Miasto Pasta, Wine & More? Del dine erfaringer!