“Topp service”
Anmeldelse av Główne Miasto Pasta, Wine & More - STENGT

Główne Miasto Pasta, Wine & More
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Lite koselig intimt lokale med særdeles god service. Veldig god mat og store porsjoner. Skampi retten og hvitløksbrød anbefales. Et sted som bør oppleves!

2  Takk, siriiv

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Uten tvil den beste pastaen jeg noen gang har smakt. Konsistens, smak og vin - alt var helt på topp! Koselig og lun atmosfære, perfekt for en date eller for å ta noen glass vin med gode venner.

1  Takk, kaktus-91
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Jeg bestilte pasta med scampi. Meget god pasta, god scampi. Meget gode smaker. Tror det må være den beste pastaretten jeg har smakt.

1  Takk, christinagM5557HC
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fint sted, hyggelige mennesker og god mat. Vi spiste forskjellige pastaretter med god hell og drakk godt lokalt øl! Helt nydelig som en uformell lunsj!

Takk, LeoMidtdal
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Lite, men hyggelig lokale og betjening. Bare 2 sekunder, så var bordet klart og menyen i fanget.
God pasta, veldig god pasta med variasjoner, men først varme oliven.
En Zinfandel 2015 passet godt inn og gjorde det hele veldig bra.

Takk, 996henrikw

Reisende som så på Główne Miasto Pasta, Wine & More, så også på