“Koselig liten Restaurant”
Anmeldelse av Główne Miasto Pasta, Wine & More - STENGT

Główne Miasto Pasta, Wine & More
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vennlig betjening. Veldig god mat. Vi var 4 stk som bestilte forskjellige retter. Alle var veldig fornøyd med maten og vinen. Rimelige priser. Anbefales.

1  Takk, jakobs529

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Lite koselig intimt lokale med særdeles god service. Veldig god mat og store porsjoner. Skampi retten og hvitløksbrød anbefales. Et sted som bør oppleves!

2  Takk, siriiv
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Uten tvil den beste pastaen jeg noen gang har smakt. Konsistens, smak og vin - alt var helt på topp! Koselig og lun atmosfære, perfekt for en date eller for å ta noen glass vin med gode venner.

1  Takk, kaktus-91
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Jeg bestilte pasta med scampi. Meget god pasta, god scampi. Meget gode smaker. Tror det må være den beste pastaretten jeg har smakt.

1  Takk, christinagM5557HC
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fint sted, hyggelige mennesker og god mat. Vi spiste forskjellige pastaretter med god hell og drakk godt lokalt øl! Helt nydelig som en uformell lunsj!

Takk, LeoMidtdal

Reisende som så på Główne Miasto Pasta, Wine & More, så også på