Mala Sztuka - Cocktail Bar Gdańsk
Anbefales på det sterkeste!

Super rask behandling med bord og bestilling av drinker. Veldig åpen for å lage drinker utenom... les mer

Anmeldt 22. juli 2022
Jørgen M
Gode drinker

Lite sted med en god vibe. Fikk servert vann og snacks på huset. Drinkene er eksotiske og kjempe... les mer

Anmeldt 28. februar 2020
therese2309
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gdansk
Anmeldt 1. oktober 2018

Forfriskende og gode cocktails, hyggelig personal og ventet aldri lenge på noe da vi bestilte! Lite og koselig.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Caroline030894
Anmeldt 1. juni 2018

... det er faktisk verdt å reise til Gdansk kun for å besøke dette stedet! Jeg og min kjæreste kom inn hit en sen søndag kveld. Vi satte oss i baren og fikk den aller beste service av to hyggelige bartendere! Da vi dro hjem senere på kvelden hadde vi vært igjennom hele drikkemenyen og et eventyr av deilige smaker. Dette er den mest sjarmerende cocktail baren jeg noen gang har besøkt! Anbefales varmt!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, aasvald
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Et lite og koselig sted anbefales. Mange gode drinker, som serveres i morsomme krus. Servitørene var veldig hyggelige, og det var lett å kommunisere med de.
Drinkene var veldig gode, og var balansert i smak.

1  Takk, 734aleksanderm
Anmeldt 15. januar 2018 via mobile enheter

Her er det hyggelig stemning og god service.
De kunne laget enda bedre cocktails, men greit nok utvalg på menyen.
Serverer kjempegodt popcorn.

2  Takk, marmelita
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Denne lille baren er en bortskjemt perle! Anbefaler virkelig et besøk her! Spennende drinkmeny og knallgode drinker. Servitørene er kjempesjarmerende og veldig hyggelig. Snakker flytende engelsk !

2  Takk, karinamX7558VI