“Ypperlig ”

Kjøkken: Polsk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat i flotte lokaler. Trivelig, imøtekommende og flinke servitører. God atmosfære. Anbefales!

Takk, seithun

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Svært god frokost til en billig penge. God service, fine lokaler og bra beliggenhet. Ambefales på det varmeste.

Takk, kariannsv
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service. Veldig hyggelige og flinke servitører. Fin atmosfære, god blanding av turister og polakker.

Takk, helenew956
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Var med mine to sønner og hadde blåskjell, Cesar salat og pasta med skalldyr. Nydelige smaker, god service, hyggelig sted i gamlebyen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lise K
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Her hadde de utrolig god mat, vi spiste and og tunfisk, noe av det beste vi har smakt her nede. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, toomli

Reisende som så på Mon Balzac, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i Mon Balzac? Del dine erfaringer!