“Mannskapet på middag med sjefen”
Anmeldelse av mon balzac

mon balzac
Vurdert som nr. 74 av 782 Restauranter i Gdansk
Kjøkken: Polsk
God for: Barscene, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

En sjarmerende resturant midt i gamlebyen av Gdansk. No slitte sofaer og sitte i, men dette går greit. Menyen er fint sammensatt med med en passe mengde av hovedretter.
Scallops, tomatsuppe og entrecôte må jeg bare anbefale.. Baren kan absolutt anbefales,det samme må sies om vin og vinkartet. Gode greier

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 807bj_rnh

Anmeldt 14. desember 2018

Vi besøkte Mon Balzac ganske sent på kvelden, det var mange gjester i restauranten. Jeg bestilte først en suppe, og så fisk til hovedrett. Maten ble servert forholdsvis raskt, og smakte fortreffelig. Et bra sted for et godt måltid!

Takk, olen61
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat i flotte lokaler. Trivelig, imøtekommende og flinke servitører. God atmosfære. Anbefales!

Takk, seithun
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Svært god frokost til en billig penge. God service, fine lokaler og bra beliggenhet. Ambefales på det varmeste.

Takk, kariannsv
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service. Veldig hyggelige og flinke servitører. Fin atmosfære, god blanding av turister og polakker.

Takk, helenew956

Reisende som så på mon balzac, så også på

Gdansk, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Har du vært i mon balzac? Del dine erfaringer!