“Fantastisk sted! ”
Anmeldelse av Machina Eats & Beats

Machina Eats & Beats
Vurdert som nr. 36 av 1 005 Restauranter i Gdansk
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Nydelig atmosfære, vennlig service, godt øl og fantastisk mat.

Machina Eats & beats er definitivt verdt et besøk.

Takk, Chrissastina

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Meget god lunsj i rolige omgivelser. Litt tilbaketrukket plass med meget god mat, godt øl og trivelig betjening. Både fersk pasta og ost/kjøtt tallerken smakte veldig bra.

Takk, RoarB556
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Her kan du sette sammen din egen pastarett eller velge en ferdig sammensatt rett blant kokkens favoritter. Vi toppet det hele med en nydelig dessert. Restauranten ligger i ei fredelig gate i gamlebyen. Anbefales!!

Takk, May Trude J
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Var her med barna våre på 8,11 og 17,den mellomste er noe kresen og hadde store problemer med å bestemme seg men endte opp med pasta med kylling, uten saus. Ingen ketchup å oppdrive så hun nektet å spise maten. Synd at en restaurant som helt sikkert har besøk av mange barn som liker ketchup på pastaen sin ikke har det tilbudet. Jeg bestilte targiatelle(?) med kremsaus, brokkoli og bacon og var veldig fornøyd, samme med de to andre barna, som bestilte spaghetti bolognese og min mann som bestilte gnocci. Et stort pluss at man kan velge og vrake i mange tilbehør neste gang tar vi med egen ketchup

Dato for besøk: juli 2018
Takk, camilla k
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Sett sammen maten slik du vil ha den. Vennlig og hyggelig personale. Parallelt ligger hektiske "Long Street" Bare noen steg unna og du finner denne perlen. Her kommer vi tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, kurtandreasn

Reisende som så på Machina Eats & Beats, så også på

Har du vært i Machina Eats & Beats? Del dine erfaringer!